Thursday 8 November 2012

Orang Politik Mencarut

Malam ni aku nak berkhutbah sikit kah kah kah kah, aku cukup malu bila taraf menteri di Malaysia sama tahap dengan pencacai,sepatutnya sebelum keluarkan sesuatu kenyataan seorang yang bertaraf menteri patut berfikir dulu,takut akan menampakkan kebodohan diri sendiri.Rakyat Malaysia sekarang bukan la macam zaman dulu maklumat susah nak dapat.Sumpah aku rasa menyampah bila baca kenyataan-kenyataan mereka.

Aku pun bukan la pandai sangat nak menilai orang,tapi bila bacaan kenyataan mereka,mulut aku rasa nak menyumpah sebab taraf mereka dah jadi macam orang yang tak terpelajar.Ni kenyataan dari beliau yang bercakap lucah (kotor) dan cuba memperbodohkan rakyat http://www.malaysiakini.com/news/213683


"Adakah benar DAP (kafir) harbi atau tidak, jika non-Muslim atau kafir ini menentang pada Islam. Keluarkan kenyataan seperti cop syariah Islam ini extremism, yang terang-terang sebut tak mau Islam.

"Tak kira nak langkah mayat ke tidak ke, ataupun merasakan mempertahan maruah Islam itu sesuatu yang bazir atau masa. Maka jelas adalah sesuatu yang menentang pada Islam," katanya Mashitah Ibrahim.

Aku cukup pelik bila orang bertaraf Timbalan Menteri mengeluarkan kenyataan macam ni.Mana beliau pergi semasa Chua Soi Lek menghina hukum-hukum islam????Dia masih di dalam gua ke?Tak pernah baca ke kenyataan Soi Lek yang mengatakan negara islam yang mengamalkan hudud mundur,Soi Lek juga kata jika hudud dilaksankan maka rakyat Malaysia seramai 1.2 juta orang akan hilang pekerjaan.Mana menteri-menteri Islam semasa kawan komponen mereka menghina Islam?Cukuplah melalak siang malam mendabik dada,menipu orang Melayu konon kami ni pejuang agama dan bangsa,hanya orang bodoh masih percaya kata-kata kamu.


P/S: Ibu yang berada dalam keadaan darurat dibolehkan melacur,untuk memberi rezeki kepada anak-anak.Masih ingat lagi??? Pergi jahanam orang macam ni,pejuang agama kepala bana 




No comments:

Post a Comment